  • 1. Data: 2012-06-03 14:55:23
    Temat: [Lekko NTG] wieszak na kask
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    To może być pytanie na forum.muratordom.pl ale spróbuję tutaj. Jako że
    kończę budowę domu, chciałbym uporządkować kwestię ciuchów
    motocyklowych. Naszedł mnie taki pomysł by kaski trzymać w wiatrołapie.
    Myślę o czymś w rodzaju wieszaka na kask. Wymagania:
    1. nie uszkadza kasku (rysowanie, odgniecenie)
    2. Stabilne, nie pozwalające na upadek kasku
    3. Skromny design.

    Czy może ktoś przerabiał podobny temat?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-06-03 14:57:59
    Temat: Re: [Lekko NTG] wieszak na kask
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-03 14:55, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > Myślę o czymś w rodzaju wieszaka na kask. Wymagania:
    > 1. nie uszkadza kasku (rysowanie, odgniecenie)
    > 2. Stabilne, nie pozwalające na upadek kasku

    moze byc taki, ale troche cena powala
    http://www.moto-akcesoria.pl/wieszak-na-kask-motocyk
    lowy,p,48867

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2012-06-03 14:59:57
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-06-03 14:55, Piotr Rezmer pisze:
    > Czy może ktoś przerabiał podobny temat?

    Chyba każdy sklep, który wystawia kaski :)
    Chociaż ja to bym półeczkę jakąś obstalował na tę okazję.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 4. Data: 2012-06-03 15:16:09
    Temat: Re: wieszak na kask
    Od: goman <t...@i...pl>

    http://www.moto-akcesoria.pl/wieszak-motocyklisty,p,
    4972

    ten lepszy

    --
    goman
    48

  • 5. Data: 2012-06-03 15:44:05
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-06-03 14:55, Piotr Rezmer pisze:

    > Czy może ktoś przerabiał podobny temat?

    Pewnie, może taki?
    http://tinyurl.com/wieszak-na-kask
    ;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 6. Data: 2012-06-03 15:47:18
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-03 15:44, Qlfon pisze:

    > Pewnie, może taki?
    > http://tinyurl.com/wieszak-na-kask
    > ;)

    hehe, dobrze, ze nie poprosil o wieszak na spodnie, albo gatki :-D

  • 7. Data: 2012-06-03 15:50:08
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-06-03 15:47, Michał V-R pisze:

    > hehe, dobrze, ze nie poprosil o wieszak na spodnie, albo gatki :-D

    nie mogłem się powstrzymać:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 8. Data: 2012-06-03 16:36:32
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > Myślę o czymś w rodzaju wieszaka na kask. Wymagania:
    > 1. nie uszkadza kasku (rysowanie, odgniecenie)
    > 2. Stabilne, nie pozwalające na upadek kasku

    U mnie w garażu świetnie sprawdza się to:
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90140063/

    Dwa kaski na tym leżą nie obijając się o ścianę, a i spadać jakoś nie chcą. A
    zawsze można jeszcze braincapa przywiesić na jednym z uchwytów z boku.

    Pozdr,
    Jimmie
    IMZ / XL / LSC
    www.jimmie.motocykle.org

  • 9. Data: 2012-06-03 19:46:20
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 03 Jun 2012 14:55:23 +0200, Piotr Rezmer

> [...]
    > Myślę o czymś w rodzaju wieszaka na kask. Wymagania:
    > 1. nie uszkadza kasku (rysowanie, odgniecenie)
    > 2. Stabilne, nie pozwalające na upadek kasku

    Ja w końcu się zdecydowałem na zamontowanie w przedpokoju półki nad
    drzwiami
    wejściowymi, akurat między nią a sufitem jest miejsce na wysokosć na kask
    motocyklowy,
    mieszczą się obok siebie 2 kaski motocyklowe i kask rowerowy plus trochę
    innego
    szpeju.

    Półeczka spełnia wszystkie 3 punkty, tylko nie jest wieszakiem ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 10. Data: 2012-06-03 20:03:18
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-06-03 14:55, Piotr Rezmer pisze:

    > Myślę o czymś w rodzaju wieszaka na kask.

    W kibelku na BP byłeś ;) ?

    --

    Pzdr

    J_K_K