  • 1. Data: 2012-11-03 07:33:34
    Temat: Licznik stron - nie działa - (offtopic)
    Od: "Baska" <B...@w...pl>

    Nie mam gdzie zapytac - sorki za offtopic
    Ma ktos zalozony licznik na stronie licznikistron.pl ?? Od jakis 2 dni nie
    pokazuje mi ile mam odwiedzin. I nie wiem czy to tylko u mnie tak jest czy u
    wszystkich

  • 2. Data: 2012-11-03 09:16:18
    Temat: Re: Licznik stron - nie działa - (offtopic)
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Baska naskrobał(a):

> [...]
    > pokazuje mi ile mam odwiedzin. I nie wiem czy to tylko u mnie tak jest czy u

    Zapewne problem tkwi w złym doborze zasilacza.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi
    na salę depeszę. "Stirlitz, jesteście zwykła dupa!" - mogły odczytać zbyt
    ciekawe oczy. Ale tylko Stirlitz wiedział, że właśnie tego dnia otrzymał
    tytuł Bohatera Związku Radzieckiego.