  • Data: 2019-03-19 19:00:21
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-19 o 16:42, ddddddddddddd pisze:

    > tak samo kręcenie licznika w 95% a wymiana pewnie w 50% jest
    > wyłudzeniem kasy. Licznik to nie opona, nie wymieniasz tego
    > codziennie, pewnie 95% uczciwych właścicieli aut nigdy tego nie robiła

    Ile razy mam powtarzać że mój pojazd to moja sprawa? Tymczasem menda
    oszukańczo reklamuje i zachęca do kupowania psiej kupy i czuje się
    zupełnie bezkarnie, w świetle tego samego "prawa" które mnie prześladuje
    za to że nie zgłosiłem korekt licznika.

    > A ja OC bym płacił nawet jak nie byłoby obowiązkowe

    A ja  nie. Jestem na tyle bogaty że nie muszę się martwić środkami na
    pokrycie ew szkód. Kogo nie stać niech wykupuje polisę w ubezpieczalni.
    Ale dlaczego mam by karany za to że nie dałem zarobić tym złodziejom?