  • 11. Data: 2011-07-17 18:35:08
    Temat: Re: Lightroom - raz jeszcze
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ivv8h7$oqt$1@news.onet.pl>,
    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dodajmy że gnojki z Adobe nowe aparaty do systemu też wprowadzają przy
    > okazji dużych upgradów więc jak kupisz sobie nowy aparat to będziesz musiał
    > bulnąć na nową wersję LR :)

    Chyba nieprawda.
    Nowe aparaty dodawane sa do nowych wersji Camera Raw. Wiec posrednio i
    do kolejnych updatow (malych wersji Lightrooma).

    TA

  • 12. Data: 2011-07-18 17:12:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Chyba nieprawda.
    > Nowe aparaty dodawane sa do nowych wersji Camera Raw. Wiec posrednio i
    > do kolejnych updatow (malych wersji Lightrooma).

    chyba prawda, bo jak wsam raz nowy aparat wypadnie przy okazji dużego
    upgradu to już trzeba sobie kupić nowego LR.

  • 13. Data: 2011-07-18 17:24:08
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-17 20:35:08 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > Chyba nieprawda.
    > Nowe aparaty dodawane sa do nowych wersji Camera Raw. Wiec posrednio i
    > do kolejnych updatow (malych wersji Lightrooma).

    Prawda.
    To jest największa wada LR w stosunku do Aperture. Na maku oczywiście.
    A Ty jak wiem masz Maka. Ja używam Aperture i ze dwa razy w tym roku
    było przy okazji SU Apple pro apps update.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-07-18 20:18:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j01q7o$70p$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Prawda.
    > To jest największa wada LR w stosunku do Aperture. Na maku oczywiście.
    > A Ty jak wiem masz Maka. Ja używam Aperture i ze dwa razy w tym roku
    > było przy okazji SU Apple pro apps update.

    O, to wiem.
    Ale sciagnalem oba triale i porownalem i Lightroom na MBP chodzi
    szybciej niz Aperture. I jakos lepsze wynki daje.

    TA

  • 15. Data: 2011-07-18 20:20:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j01pi8$bf8$1@news.onet.pl>,
    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > chyba prawda, bo jak wsam raz nowy aparat wypadnie przy okazji dużego
    > upgradu to już trzeba sobie kupić nowego LR.

    A, to akurat prawda. Ale poprzednio malo precyzjnie sie czepiles.

    TA

  • 16. Data: 2011-07-18 21:14:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.
    pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]

    Po namysle:
    Ale przeciez w Aperture tez _duze numery_ to platne upgrady.
    No i bez jaj - kto zmienia tak czesto aparaty?

    TA