  • 11. Data: 2012-10-21 02:04:59
    Temat: Re: Linowe barierki
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-21 01:09, AZ pisze:

    > Przeciez to Szwecja i wg. mitow tam wszyscy jezdza przepisowo to kto ma
    > jechac 150? No i po co te barierki w takim razie?

    Jak wpadniesz w poslizg zebys na czolowe nie wyjechal na przeciwny pas?
    Poza tym wiele pagorkow jest, zza ktorych nie widac czy mozna
    wyprzedzic, a przy tych barierkach sprawa jest rozwiazana.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 12. Data: 2012-10-21 02:31:51
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Zdarzalo sie trafic traktor, wtedy zamiast na pierwszym poszerzeniu sie
    > go wyprzedzalo na drugim - 5 min. nikogo nie zbawilo, a przynajmniej nie
    > trzeba sie zastanawiac, czy czasem ten z przeciwka nie leci 150...

    Super, pewnie kurewsko zabawnie jest jak karetka jedzie za traktorem...
    spoko, to tylko 5 min.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2012-10-21 12:52:28
    Od: "atos6t" <n...@o...pl>

    > Przeciez to Szwecja i wg. mitow tam wszyscy jezdza przepisowo to kto ma
    > jechac 150?

    Może trafić się idiota z Polski.

  • 14. Data: 2012-10-21 14:11:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 02:31:51 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Super, pewnie kurewsko zabawnie jest jak karetka jedzie za traktorem...
    > spoko, to tylko 5 min.

    Wypadkow tam nie ma :-)
    A stary czlowiek ... sie panstwu nie oplaca :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-10-21 19:29:08
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    No mi te linki wydaja sie zdecydowanie za wysokie. A skoro jeszcze moga
    "ustapic" to w sam raz zeby glowe sciely. Az strach pomyslec...

    --
    Pozdrawiam,
    mk4

  • 16. Data: 2012-10-24 14:59:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Oct 2012, AZ wrote:

> [...]
    [...]
    > Przeciez to Szwecja i wg. mitow tam wszyscy jezdza przepisowo [...]
    > No i po co te barierki w takim razie?

    Sugerujesz związek przyczynowo-skutkowy barierek z przepisowym
    jeżdżeniem? No to nie pomyl skutku z przyczyną i już ;)
    Wystarczy że wlatujący w zakręt ma zakodowane "a jak za
    zakrętem zaczną się barierki"?
    :P

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2012-10-25 06:47:26
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Mało fajnie będzie jak ktoś na moto tam wycedzi i będzie szatkownica a
    nie barierka:( Idiotyczny wynalazek.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 18. Data: 2012-10-25 18:06:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-10-25 06:47, Qlfon pisze:

    > Mało fajnie będzie jak ktoś na moto tam wycedzi i będzie
    > szatkownica a
    > nie barierka:( Idiotyczny wynalazek.

    A jak wycedzi w klasyczną barierkę, będzie lepiej ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 19. Data: 2012-10-26 00:32:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Oct 2012, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > A jak wycedzi w klasyczną barierkę, będzie lepiej ?

    Pewnie chodzi o to, że "klasyczna" go nie wyłapie i ma szanse
    fiknąć kozła nad nią, w tym ślizgając się ze składową pionową
    w górę barierki.
    Na mój gust, wjeżdżając byle rowerem z 30kmph powinno dać się
    przelecieć nad barierką ("klasyczną")
    Na linie o poślizg w poprzek liny chyba trudno.
    Motocyklista pojedzie wzdłuż liny, ładnie tnącej ciało.
    No i na "klasycznej" nie ma aż tak wyróżniającej się pozycji
    pod tytułem "słup".

    Nie, *nie* wnikam czy wersja z "groźbą" jest skuteczna czy nie,
    o tym już flejmy były :| (znaczy że jakby tak w kierownice
    wbudować szpikulce zamiast poduszek itede).

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2012-10-26 00:39:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]

    > Motocyklista pojedzie wzdłuż liny, ładnie tnącej ciało.
    > No i na "klasycznej" nie ma aż tak wyróżniającej się pozycji

    Jak nie ma jak są ?

    Imho przypierdolenie w liny czy w blachę jest tak samo
    śmiertelne ... czy jebniemy w jedną czy w drugą przy 30 w kasku
    - najwyżej połamane żebra i poryta odzież ... przy 140 na
    godzine nie ma dla nie znaczenia czy będę pocięty czy
    pomiażdżony czy podziurawiony.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90