    From: Skylla <s...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1
    Date: Sun, 24 Aug 2014 14:50:40 +0200

    > Błąd. Jak BĘDZIE dostępna. Kiedyś.
    > Fakt, dla niektórych nielicznych modeli jest już dostępna. Głównie dla
    > tych, które nie mają dostępnych następców seri x30

    Z tabeli w cytowanym artykule wynika, że zdecydowana większość modeli i
    wersji softu ma już Cyan do pobrania.
    Sam na niebrandowej Lumii 520 używam od kilku dni.
    Po aktualizacji przez wifi wszystko działało od początku dobrze -
    ustawienia i pliki pozostały niezmienione. Nowe funkcje działają.
    Głównie skupiam się teraz na testowaniu zużycia baterii, bo sam system
    działa idealnie.
    Teraz żałuje, że nie zrobiłem konkretnych pomiarów zużycia baterii przy
    rożnych czynnościach na WP 8.0.
    W trybie czuwania nie mam zastrzeżeń, ale mam wrażenie, że w czasie
    używania aplikacji bateria wyczerpywała się teraz szybciej.
    Jednak to tylko wrażenie. Trochę dla sprawdzenia zrobiłem teraz reset do
    ustawień fabrycznych i skonfigurowałem wszystko od nowa.
    Zobaczymy czy coś to zmieni.
    Dodam, że poprzednio, gdy Lumia była używana tylko do rozmów i smsów
    (niewiele) i sporadycznie poczta czy internet, wytrzymywała mi nawet 4
    dni.