  • 1. Data: 2014-08-22 20:56:17
    Temat: Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Co prawda grupa jest zdominowana przez androidowców, ale może jest tez
    paru posiadaczy Lumii...
    Jak wrażenia po instalacji Cyana?
    U mnie na budżetowej 520:
    -system chodzi nadal płynnie
    -przezroczyste kafelki poprawiły ekran startowy, parę innych rzeczy też
    raczej na plus
    -bateria na czuwaniu dość podobnie, ale w czasie używania telefonu
    wyczerpuje się sporo szybciej
    Macie podobne odczucia?
    S.

  • 2. Data: 2014-08-24 10:25:39
    Temat: Re: Lumia 520 i inne po zmianie na WP 8.1
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-08-22 20:56, Skylla pisze:
> [...]
    > raczej na plus
    > -bateria na czuwaniu dość podobnie, ale w czasie używania telefonu
    trzeba wymusić tą aktualizację czy jest w "standardzie"?

  • 3. Data: 2014-08-24 12:30:31
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > trzeba wymusić tą aktualizację czy jest w "standardzie"?

    > trzeba wymusić tą aktualizację czy jest w "standardzie"?
    Sprawdzasz w ustawieniach telefonu i jak jest dostępna to pobierasz.
    Tutaj informacje o tym, które telefony już mają:
    http://nokiawindowsphone.pl/aktualizacja-lumia-cyan
    S.

  • 4. Data: 2014-08-24 13:37:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 12:30:31 +0200, Skylla napisał(a):

    > Sprawdzasz w ustawieniach telefonu i jak jest dostępna to pobierasz.

    Błąd. Jak BĘDZIE dostępna. Kiedyś.
    Fakt, dla niektórych nielicznych modeli jest już dostępna. Głównie dla
    tych, które nie mają dostępnych następców seri x30

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 5. Data: 2014-08-24 14:50:40
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Błąd. Jak BĘDZIE dostępna. Kiedyś.
    > Fakt, dla niektórych nielicznych modeli jest już dostępna. Głównie dla
    > tych, które nie mają dostępnych następców seri x30

    Z tabeli w cytowanym artykule wynika, że zdecydowana większość modeli i
    wersji softu ma już Cyan do pobrania.
    Sam na niebrandowej Lumii 520 używam od kilku dni.
    Po aktualizacji przez wifi wszystko działało od początku dobrze -
    ustawienia i pliki pozostały niezmienione. Nowe funkcje działają.
    Głównie skupiam się teraz na testowaniu zużycia baterii, bo sam system
    działa idealnie.
    Teraz żałuje, że nie zrobiłem konkretnych pomiarów zużycia baterii przy
    rożnych czynnościach na WP 8.0.
    W trybie czuwania nie mam zastrzeżeń, ale mam wrażenie, że w czasie
    używania aplikacji bateria wyczerpywała się teraz szybciej.
    Jednak to tylko wrażenie. Trochę dla sprawdzenia zrobiłem teraz reset do
    ustawień fabrycznych i skonfigurowałem wszystko od nowa.
    Zobaczymy czy coś to zmieni.
    Dodam, że poprzednio, gdy Lumia była używana tylko do rozmów i smsów
    (niewiele) i sporadycznie poczta czy internet, wytrzymywała mi nawet 4
    dni.

  • 6. Data: 2014-08-24 15:22:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 14:50:40 +0200, Skylla napisał(a):

    > Z tabeli w cytowanym artykule wynika, że zdecydowana większość modeli i
    > wersji softu ma już Cyan do pobrania.

    Z tabeli publikowanej bezpośrednio przez Microsoft:
    http://www.nokia.com/global/support/software-update/
    wp8-software-update/availability-in-europe/
    wynika, że niebrandowane wersje 620 i 820 wciąż nie mają aktualizacji,
    mimo, że dla brandowanych są już dostępne. I tak jest w większości krajów
    Jak to wytłumaczyć inaczej, niż próbą przekonaniania klientów do zakupu
    następcy 630 i 830? Mimo, że - jak dla mnie - 630 nie jest następcą 620,
    tylko 520, wystarczy uważnie porównać parametry.

    > Po aktualizacji przez wifi wszystko działało od początku dobrze -
    > ustawienia i pliki pozostały niezmienione. Nowe funkcje działają.

    Z tymi nowymi funkcjami to bym nie przesadzał, to jest głównie usunięcie
    kilku bezsensownych ograniczeń WP8, w dodatku niestety nie wszystkich.

  • 7. Data: 2014-08-24 17:24:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-24 13:37, Waldek Godel wrote:

    > Błąd. Jak BĘDZIE dostępna. Kiedyś.
    > Fakt, dla niektórych nielicznych modeli jest już dostępna. Głównie dla
    > tych, które nie mają dostępnych następców seri x30

    Ja juzna 520 zaciagnalem i zainstalowalem. To byl najdluuuuzszy update
    jaki kiedykolwiek robilem.

  • 8. Data: 2014-08-24 17:54:45
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Ja juzna 520 zaciagnalem i zainstalowalem. To byl najdluuuuzszy update
    > jaki kiedykolwiek robilem.
    Jak ci trzyma bateria po zmianie na 8.1?
    S.

  • 9. Data: 2014-08-24 18:05:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-24 17:54, Skylla wrote:

    > Jak ci trzyma bateria po zmianie na 8.1?
    > S.

    Nie zauwazylem znaczacej roznicy, ale nie traktuj mojej opinii
    miarodajnie telefon uzywa inna osoba.

  • 10. Data: 2014-08-25 19:41:47
    Od: Jawi <t...@p...com>

> [...]
    > raczej na plus
    > -bateria na czuwaniu dość podobnie, ale w czasie używania telefonu
    A jeszcze zapytam, czy ta nokia 520 po aktualizacji dorobiła się
    equalizera do audio? Bp 635 ma, a ta nie :(