  • Data: 2014-07-31 12:02:24
    Temat: Re: Lza sie w oku kreci...
    Od: Łobuz <l...@p...psl.po.sld> szukaj wiadomości tego autora

    news:53da0ce5$0$2237$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale tak mi chodzi po glowie ze to tylko ~1.5 wiecej bylo.

    Masz rację. Faktycznie, teraz mi przypomniałeś że to 50% więcej dawało.
    Pokręciłem z niepamięci.
    Miałem dwa dyski, jeden niskoprofilowy Seagate a drugi IBM, taki wysoki jak
    cegła, na poduszkach gumowych siedział i miał ogromny przekaźnik
    elektromagnetyczny który po rozpędzeniu talerzy robił głosne "chlast". Coś
    tam przełączał jak się dysk rozpędził ale nie wnikałem co.
    W obu dyskach zrobiłem ten sam manewr. W sumie nie było mi to aż tak
    potrzebne, gdyż dość trudno było wtedy zapełnić przestrzeń dyskową 10-20MB,
    a zbieractwem programów się nie zajmowałem.