  • Data: 2018-11-06 19:03:41
    Temat: Re: MCU lub SOC z LoRa i wifi?
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Viste wrote on 06.11.2018 16:33:

    > Wygląda sexy, ale interfejsu Eth tam chyba nie podłączę?
    > Widzę że to na bazie ESP32

    ESP32 ma MAC ethernetowy na pokładzie. Musisz tylko dodać tylko PHY na
    zewnątrz.

    > które pozwoliłyby np. wykonać połączenie https? Wiki mówi mi że to ma ok.
    > 500 KiB RAMu, nie wiem czy styknie na obsługę TLS...

    Są wersje TLS dla systemów embedded. WolfSSL podaje na swojej stronie:
    SSL version 3.0 and TLS versions 1.0, 1.1, 1.2, and 1.3 (client and
    server), Small size: 20-100kB, Runtime memory: 1-36kB, 20x smaller than
    OpenSSL.