  • Data: 2019-06-12 03:31:45
    Temat: Re: MMS
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > Masz fajny sposób bycia, uważasz że jeśli coś sobie pomyślisz a nie
    > napiszesz to każdy powinien być Harrym Potterem i się domyślić co ty
    > myślałeś. Spróbuj kiedyś dokładnie opisać jakiś problem i nie wymagaj od
    > innych czarów czy domysłów...bo cie każdy oleje :]

    Niczego od nikogo nie wymagam, a szczególnie od Ciebie. W wątku bierze
    udział kto chce z dobrej nieprzymuszonej woli. Lepiej olej ten wątek, bo
    niewiele wnosisz oprócz śmiecenia. I poducz się cytowania.

    > Tak w sumie to mam kartę "wrodzinie" ale jej nie użyłem nigdy i sobie leży
    > (dodatek do Aero2)...ale jakoś mi się nie chce odwalać za Ciebie roboty :]

    Nie interesuje mnie co Ty masz i czego używasz. Jak Ci się nie chce to
    spadaj i nie psuj powietrza.

    Bzpzdr