    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: MSelektronik - prośba o opinie
    Date: Thu, 15 Feb 2018 09:58:07 +0100

    > Jak chcesz oszczędzać, to polecam zakupy w Chinach.

    No niestety, to nie ma imo sensu logistycznie przy mojej produkcji.
    Za dużo z tym miałbym zamieszania - no i obawiam się ryzyka. O
    rozwaleniu terminów nawet nie wspominam - niestety muszę mieć w miarę
    szybko, choć niekoniecznie na drugi dzień.

    Robiąc zakupy mam otwarte zakładki:

    TME
    Farnell
    RS-components
    Piekarz
    digikey

    no i awaryjnie czasem gdzieś indziej.

    Ale na chiny w temacie podzespołów na razie nie idę.
    PCB jak najbardziej - i terminowo i jakościowo warto.
    Zwłaszcza na czasie mi zależy, bo standardowy termin UNIDRUKU, z którego
    korzystam to niestety żelazne 2-3 tygodnie, no i to jest trochę problem.

    > Ja miałem kiedyś dobre, ale to nie jest ta klasa, co TME.

    No właśnie, trzeba przyznać TME że trzymają (odpukać) na razie poziom
    przeważnie.

    Kupiłem parę razy MCU w różnych firemkach, ale otrzymując je naklejone
    na kartonik taśmą malarską jednak nie czuję się komforowo :)
    A i podczas montażu tacki są jednak znacznie wygodniejsze, nawet jak to
    jest 30 sztuk. No a o ryzyku wygiętej nóżki, którą odkryję po lutowaniu
    na inspekcji też warto pamiętać.