  • Data: 2020-01-08 10:23:25
    Temat: Re: Magrail
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-07 o 20:14, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Od jakiegoś czasu w kółko słyszę o magrail.
    >
    > Dzisiaj znowu mi coś wyskoczyło:
    >
    > http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,164869,25566177,s
    tudencki-pomysl-moze-zmienic-oblicze-transportu-poci
    agi-pojada.html

    > Ja wiem że mają już rendery, wybraną farbę i model z kartonu więc już z górki. Ale
    tak mnie jednak przemknęła prawie bezgłośnie myśl: a co to jest ten magrail i jak
    działa pod kątem fizyki i inzynierii? Wie ktoś? Jedyne obrazy jakie widzę w google to
    poprzyklejane do szyny magnesy postawione na sztorc. Strona fronotowa autorów to
    zbiór bredni albo odsyłaczy do hyperloop który nie jest tym magicznym magrail.

    > Na zdjęciach, wbrew zapowiedzom, nie ma "nakładki na tory" tylko jeden dupny tor w
    samym środku.

    > https://cdn.innpoland.pl/fd08c18feb0fe70f9871786fa9f
    aa0a9,780,0,0,0.jpg

    Jakiś taki mały ten pociąg. Może to dla chomików?