eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMagrail › Re: Magrail
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Magrail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <qv2laf$uf9$1@dont-email.me> <o...@t...home>
    <qv4gr4$dqd$1$opajak@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <20200108151524.2e315424@mateusz>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    From: robot <a...@o...pl>
    Date: Thu, 9 Jan 2020 09:32:35 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 200108-4, 2020-01-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 21
    Message-ID: <5e16e524$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
    X-Trace: 1578558756 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 82.139.185.195:57838
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:749596
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-01-08 o 19:05, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pan Dawid Rutkowski napisał:
    >
    >> To jednak nieco inna zasada - hybryda MA AKUMLATORY - i dlatego jest
    >> hybrydą, a nie elektrodieslem.
    >> Kolejna fundamentalna różnica to to, że silnik spalający paliwo ciekłe
    >> nie służy do kręcenia prądnicą ładującą akumulatory czy też bezpośrednio
    >> zasilającą silnik elektryczny, tylko do bezpośredniego dopału osi przy
    >> ruszaniu.
    >> Potem podczas jazdy działa już tylko silnik elektryczny (w celu
    >> pokonywania oporów ruchu), zaś podczas hamowania silnik elektryczny
    >> działa jako hamulec - a przy okazji jako prądnica ładująca akumulatory.
    >
    > Jak ostatnio jechałem hybrydą, wyglądało to zgoła odwrotnie. Automobil
    > ruszał z miejsca cichobieżnie na elektryce, a dopiero potem popylał
    > ostro na benzynie. To widać jakaś niefundamentalna hybryda musiała być.
    >
    W tym, którym ja jechałem, też tak było.

    ps.
    Czy ja nie daję za dużo przecinków?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: