    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Maja jaja czy to już głupota?
    Date: Mon, 5 Jan 2009 19:06:03 +0000 (UTC)

    > Z drugiej strony postaw sie na miejscu wlasciciela takiej
    > pizzerii - co na Jego miejscu bys zrobil?! Tak powaznie pytam.

    Nie wpadlbym na pomysl, zeby dla tych kilku zlotych polamac tych
    chlopakow. I to bez uderzania w gorne tony.
    Cos o tym wiem - rodziciel prowadzi rodzinna firme od prawie 30-stu
    lat. Gwarantuje Ci, ze nie wpadlby na pomysl posylania pracownikow do
    pracy przy takim ryzyku tylko dlatego, ze musi zarobic 'dniowke'. Ale
    to kwestia podejscia. Twoje jest co najmniej dziwne.

    Sebastian S.