  • Data: 2016-09-02 14:58:28
    Temat: Re: Mały kondensator tantalowy
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    news:57c95f0b$0$15205$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zawracasz d..ę i tyle. Gdyby były wadliwe, to nikt by ich nie używał, a

    Wiercę dziurę w brzuchu, etc, to prawda.

    > w związku z tym kupował, więc nie byłyby produkowane. Równie dobrze
    > możesz narzekać na supercapy, że nie można z nich dużo prądu wyciągnąć.
    > Albo na baterie, które mają bardzo różną pojemność w zależności od
    > prądu. Po prostu takie są i już. Mają swoje zalety, mają wady.

    Poczekajcie cierpliwie, zbiorę odpowiednie dane i przedstawię na konkretach,
    skąd moje uważanie.

    > przykładowe dane do karty wrzucić - ale nie, przynajmniej ja nie
    > znalazłem w żadnej, ani też w nocie aplikacyjnej. Możesz sobie policzyć
    > - pod warunkiem, że masz dość danych.

    Policzę, na pewno, jeśli zajdzie potrzeba.

    > A że problem występuje to się już przekonałem i zanim projekt dam do
    > realizacji wolałbym się przynajmniej z grubsza upewnić, że jest OK.

    Masz u mnie piwo za tę wypowiedź.
    Jestem czepialski nudziarz, ale mam ogromne poczucie sprawiedliwości, tylko
    te definicje, trochę jak w wierszu o dupie...
    Może zmienię "definicje", bo pora na ostateczny "osąd", jeszcze nie
    nadeszła, będę sprawiedliwy, nie martwcie się.
    Wolę po prostu uniknąć sytuacji, że zbyt łatwo rozpoznam jakiś problem, a
    potem okaże się, że jak jakiś matematyk rąbnął się przy liczeniu liczby PI i
    od któregoś-tysięcznego miejsca, miał zupełnie zły wynik, najgorsze, że się
    nie skapował w porę. A przestawić się będzie bardzo trudno.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"