  • Data: 2017-10-16 00:29:05
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-15 o 23:14, JaNus pisze:

    > A czy wyczaiłeś na Alledrogo to:
    > http://allegro.pl/monitor-samochodowy-7-cali-tft-12-
    24v-2-kamery-av-i6942475872.html?reco_id=037a199e-b1
    e5-11e7-a1e6-0212be2e3b94

    > 99 złociszy, ekran 7" (mało?) a i wejście może Ci nie za-pasi:
    > 2*Video AV (sprawdź, czy może gdzieś oferują przejściówki!)

    U Amigowców taka przejściówka nazywa się ScanDoubler i kosztuje trzysta
    złotych. I wymaga RGB a nie sygnału zespolonego. :-)

    8 calowy monochromatyczny monitor kasowy OT 84 N to jakieś 550zł
    a i tak nie są aktualnie dostępne.
    http://www.fiskalne.org/Monitor-kasowy-OT-84-N

    Tania 15 calowa używka za 50zł ale wątkotwórca ma już 14.

    Mały ekran 8 cali za 150 do 200zł ale sygnał kablem USB.

    Lub wersja dla majsterkowiczów z nieokreślona ceną. Skonsultować
    z serwisantami jakie matryce od netboków ruszą bez kombinacji z
    sygnałem VGA oczywiście po przylutowaniu odpowiedniego gniazda.
    Będzie trzeba też to jakoś zasilić i zrobić obudowę.