  • Data: 2015-06-08 13:34:39
    Temat: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup

    >W zasadzie masz rację ;), ale liczyłem, że zaproponowana trasa będzie
    >szybsza a spieszyło nam się po odbiór zarezerwowanych biletów do
    >kina - na szczęście zatrzymali je dłużej :)
    >Problem nie polegał w tym, że kilka ulic było rozkopanych, tylko w
    >tym, że po konieczności zjechania z wytyczonej trasy zaczęły się
    >paniczne podpowiedzi nawigacji w stylu jedź w ulicę jednokierunkową
    >pod prąd, krążenie w koło (bo ja oczywiście też byłem zagubiony, jako
    >że Częstochowę znam bardzo pobieżnie :) ), czy wjazd w ślepą uliczkę.

    krazenie w kolo jest uzasadnione.
    Jesli nawigacja znalazla jakas optymalna trase, a Ty w pewnym momencie
    z niej zjezdzasz, to powinna na nia wprowadzic, bo w pewnym otoczeniu
    to nadal jest trasa optymalna.
    Dopiero dalsze oddalenie moze spowodowac, ze inna trasa jest lepsza.

    Niestety - trzeba sie zatrzymac, oznaczyc w nawigacji odcinek jako
    zamkniety, wczesniej przypomniec jak to sie robi, wytyczyc trase na
    nowo.
    Albo pojechac w/g znakow "objazd" :-)

    >Wszystko działo się w tym rejonie:
    >https://www.google.pl/maps/@50.8102565,19.1273191,1
    7z
    >TomTom jest znacznie lepszy :)

    Myslisz ze by sobie poradzil w takich warunkach ?
    Oczywiscie pod prad nie powinien prowadzic, ani w slepe uliczki ..

    J.