  • 21. Data: 2010-01-15 13:05:44
    Temat: Re: Masz dużo punktów - nie przyjmuj żadnych mandatów.
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > bzdura :) Chociaż może co poniektórzy imbecyle powinni się do tego
    > stosować

    Jak rozumiem, Ty już się stosujesz?

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-01-15 13:07:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzyss wrote:

    > Skoro nie wiesz jak dziala system to po co sie wypowiadasz ? Punkty
    > przyznaje policja i do czasu prawomocnego wyroku masz zawieszone konto
    > punktowe, jezeli po wyroku okazuje sie ze np: 3 lata temu miales
    > przekroczone 24pkt to kieruja cie na ponowny egzamin..

    Tylko na jakiej podstawie to robi, skoro nie przyjąłeś mandatu i
    skierowałeś sprawę do sądu? A sąd punktów przyznać nie może...

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-01-15 13:15:42
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Jeżeli masz dużo punktów na koncie nie przyjmuj żadnych mandatów. Sprawa
    > zostanie skierowana do sądu grzodzkiego. W najgorszym razie sąd podtrzyma
    > mandat i dołoży jakieś koszty, ale punktów nie ma prawa przyznać.
    > Uprawnienia do dzielenia punktami ma tylko policja
    > --
    > Jackare

    Może być jak piszesz a może być inaczej. Sędzia ma dużo większy niż policjant
    wachlarz kar jakie może nałożyć. Jak zobaczy pacjenta co ma na przykład 20
    legalnie przyznanych punktów i to nie za nadużywanie sygnału w mieście. I będzie
    miał wydać wyrok w sprawie przekroczenia prędkości przez delikwenta o niecałe
    100 na 50 i wyprzedzanie na podwójnej ciągłej. To wcale nie musi dać tyle ile by
    wynosił mandat. Może na przykład orzec zakaz prowadzenia pojazdów z wrotkami
    włącznie na okres pól roku. Albo do końca życia. Może przywalić 200 godzin prac
    społecznych i niewielką grzywnę. Zabronisz mu. Nikt mu nie zabroni. Możesz się
    oczywiście odwoływać. Ciekawie takie odwołania wyglądają jak mieszkasz w
    Krakowie a złapali Cie w Szczecinie. A jak sąd wyższej instancji stwierdzi że
    wyrok jest zbyt łagodny i jeszcze coś od siebie dorzuci? Może to zrobić i też mu
    nikt nie zabroni.

  • 24. Data: 2010-01-15 13:16:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Tylko na jakiej podstawie to robi, skoro nie przyjąłeś mandatu i
    > skierowałeś sprawę do sądu? A sąd punktów przyznać nie może...

    Sąd przyznaje rację policjantowi a on przyznaje punkty...

    --
    Yogi(n)

  • 25. Data: 2010-01-15 13:24:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Yogi\(n\) wrote:

    > Sąd przyznaje rację policjantowi a on przyznaje punkty...

    Nie jest tak, ze sąd przyznaje komuś rację, bo wtedy policjant oprócz
    punktów wystawiałby mandat. Tymczasem sąd wydaje wyrok w sprawie o
    popełnienie wykroczenia i nakłada grzywnę, pytanie na jakiej podstawie
    policja w tym momencie aktywuje punkty i na jakiej podstawie przyznała
    wcześniej bez wyroku te punkty jako tymczasowe.

    Ja ją nie bardzo widzę, co oczywiście niekoniecznie oznacza, że jej nie
    ma. Może ktoś wskaże?

    --
    cokolwiek

  • 26. Data: 2010-01-15 19:54:40
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    > Bajki.. punkty zawsze są naliczane od dnia wykroczenia, nawet jak się
    > mandatu nie przyjmie a sąd uzna za winnego. Więc jak ktoś nie przyjmuje
    > mandatu bo właśnie przekroczy limit to i tak po wyroku sądu mu zabiorą..
    > choćby to trwało i 2 lata.

    Mylisz się - nie przyjmując mandatu, sprawa jest kierowana do sadu
    grodzkiego. Wiesz ze i tak dostaniesz te przykladowe 8 punktow ktore
    chciala Ci wlepic policja. W momencie kiedy odmawiasz przyjecia mandatu,
    punkty nie sa naliczane, tylko czekaja w kolejce co zadecyuje sad.
    Takze nawet jesli masz 24 punkty i policja Ci chce wlepic kolejne 8
    to nie przyjmujesz i spokojnie odjezdzasz samochodem do domu.
    Przez luke w czasie mozesz uderzyc na zbicie punktow.
    Tutaj jest caly myk i jedyna droga ucieczki od punktow.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 27. Data: 2010-01-15 21:30:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Jan 2010 19:54:40 +0100, news-gazeta wrote:
> [...]
    >Przez luke w czasie mozesz uderzyc na zbicie punktow.
    >Tutaj jest caly myk i jedyna droga ucieczki od punktow.

    A jak koniec koncow sad punkty wlepi, to sie okazuje ze jednak
    przekroczyles 24, i tak bedziesz mial egzamin i tylko niepotrzebnie
    wydales pieniadze na szkolenie zbijajace.

    No chyba ze obecny algorytm stosowany przez policje ma blad i
    faktycznie egzamin cie ominie.

    J.

  • 28. Data: 2010-01-16 00:59:50
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-15 13:24, to wrote:

    > Ja ją nie bardzo widzę, co oczywiście niekoniecznie oznacza, że jej nie
    > ma. Może ktoś wskaże?

    Dz.U.02.236.1998

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

    z dnia 20 grudnia 2002 r.

    w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego.

    2. Dopuszcza się dokonanie wpisu tymczasowego do ewidencji przed
    wydaniem rozstrzygnięcia, o którym mowa w ust. 1, jeżeli po ujawnieniu
    naruszenia wszczęto postępowanie przygotowawcze lub skierowano wniosek o
    ukaranie do sądu albo skierowano sprawę do organu właściwego do
    uchylenia immunitetu parlamentarnego, sędziowskiego lub
    prokuratorskiego. Wpis tymczasowy zawiera informację o liczbie punktów,
    które zostaną przypisane w przypadku potwierdzenia naruszenia
    prawomocnym orzeczeniem. (..)
    4. Wpis tymczasowy staje się wpisem ostatecznym po stwierdzeniu
    naruszenia odpowiednim rozstrzygnięciem, o którym mowa w ust. 1."

    --

    memento lorem ipsum

  • 29. Data: 2010-01-16 01:02:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-15 01:34, Jackare wrote:

> [...]
    > podtrzyma mandat i dołoży jakieś koszty, ale punktów nie ma prawa
    > przyznać. Uprawnienia do dzielenia punktami ma tylko policja

    Bzdura.

[...]

    drogowego. (Dz. U. z dnia 30 grudnia 2002 r.)

    --

    memento lorem ipsum

  • 30. Data: 2010-01-16 01:32:35
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > przestrzegaj przepisy

    Przed czym ma je przestrzegac, cos im (przepisom) grozi?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa