    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Matematyka na poziomie gimnazjum i policjanci...
    Date: Tue, 21 Oct 2014 18:54:49 +0200

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak wygląda detektor w iskrze, ale jesli jest cyfrowy to zapewne
    > robi transformatę fouriera i wybiera "najszybszy prążek". Można też bez
    > fouriera, ale to już średnio dokładne. Bebechy Iskry wskazują raczej na to
    > że nic wyszukanego tam nie robiono.

    Ale ja nie o tym który prążek mają wybierać tylko który samochód.

    > Radar czy lidar efekt ten sam. W radarze wiązka jest zdecydowanie bardziej
    > rozproszona, ale dalej S/N ratio ma znaczenie czy widać czy nie.

    Jeśli robi z drzwi statyw to widać strzela na kilometr a to znaczy, że w
    świetle tej opnii biegłego co wskazywałem, te pomiary bardzo wątpliwe są. Bo
    prędkość pewnie jest prawdziwa, ale identyfikacja pojazdu raczej nie.

    > Nie pisano.

    Pisano, ale to było dawno więc raczej nie ma sensu odgrzebywać.

    > Żebyś ty wiedział jakie rzeczy na uczelniach wyższych się robi! Wyobraź
    > sobie, mają tam lampy rentgenowskie. Betatrony. Akceleratory. Źródła
    > promieniowania gamma. Kible z bierzacą wodą. I wszystko bez zezwoleń
    > urzedow właściwych dla tego zagadnienia. Wsadzić naukowców do pierdla!
    > Tak, pracowałem na uczelni.

    Nie wątpię, że fajna zabawa była, ale mnie chodzi o to czy to co zrobiłeś
    można normalnie używać jak to proponowałeś. Ewentualnie czy można bez
    problemu zrobić sobie radar, którego można normalnie używać.

    > PS. Czy czujki mikrofalowe mogą promieniować? Czy duże radary wojskowe o
    > mocach setek kilowatow można w ogóle załączyć? Czy one mają znaczek CE? A
    > co z radarami pozahoryzontalnymi które mają megawaty mocy promieniowanej w
    > zakresie fal krótkich? Wojsko do pierdla!

    Nie znam się.

    > Moje promieniowanie :) Dobre ...

    Nie mam zdania.