  • 11. Data: 2009-07-18 07:06:45
    Temat: Re: Mechanik w Płocku
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Nihil" napisał w wiadomości
    news:h3qns8$te1$1@news.onet.pl...

    > Trampki mają takie liczniki, że 32 a 132 tys nie robią im różnicy :)
    > Użyszkodnik pewnie przekręcił już skalę w trasie.
    > Narazie ustaliłem z nim tak, że wpadnę jutro właśnie, i zabiorę do
    > znajomego mechanika w Wawie.

    Czyli zgadzasz się z tym, że będziesz musiał na dzień dobry wymienić
    tarcze?
    Nie podraża Ci to zbytnio całego interesu i nadal uważasz, że stosunek
    cena/rocznik jest niezły?
    Zastanowiłeś się ile kosztują tarcze to transalpa?

    Ja bym w to nie wszedł, ale wolna wola.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 12. Data: 2009-07-18 10:34:58
    Od: "Nihil" <j...@g...com>

    Użytkownik "Jasio" napisał:

    > Zastanowiłeś się ile kosztują tarcze to transalpa?
    >
    > Ja bym w to nie wszedł, ale wolna wola.

    W sumie...by doprowadzić go do dobrego stanu spokojnie 1000+ trzeba by
    wyrzucić.
    Nie spieszy mi się aż tak bardzo, a nóż coś lepszego będzie.

    Btw, nikt z grupowiczów z Warszawy i okolic nie chciałby się rozstać ze
    swoim Trampim? :)

    Łukasz

  • 13. Data: 2009-07-18 22:33:47
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > W sumie...by doprowadzić go do dobrego stanu spokojnie 1000+ trzeba
    > by wyrzucić.
    > Nie spieszy mi się aż tak bardzo, a nóż coś lepszego będzie.

    A nuż. To raz.
    Tarcza jedna na przód nowa kosztuje od 400zł wzwyż i to za EBC. O
    oryginał nawet nie pytaj bo osiwiejesz. To dwa.

    Była tu ostatnio offtopowa dyskusja nt. kupowania starego motocykla i
    czy wał kardana pomaga oszczędzić na przygotowaniu nowego nabytku do
    jazdy. Polecam archiwum.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 14. Data: 2009-07-18 22:41:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Tarcza jedna na przód nowa kosztuje od 400zł wzwyż i to za EBC. O
    > oryginał nawet nie pytaj bo osiwiejesz. To dwa.

    Ebaya zlikwidowali ? Zwlaszcza ze Honda oszczedza na tarczach i stosuje
    te same w kilku motocyklach :

    HONDA CB 450 S (PC17) [BJ 86 - 88]
    HONDA XL 600 V TRANS. (PD10)
    HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [FÜR BJ.88-03 /VORNE]
    HONDA XL650V TRANSALP (RD10)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2009-07-18 22:43:01
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!

> [...]
    >
    > Była tu ostatnio offtopowa dyskusja nt. kupowania starego motocykla i
    > czy wał kardana pomaga oszczędzić na przygotowaniu nowego nabytku do

    Nooo nie przesadzaj, ludzie wiedza lepiej. Mozna jezdzic do upadu bez
    dokladnia grosza a pozniej sprzedac "nowke przygotowana do sezonu".

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 & 660
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 16. Data: 2009-07-18 22:49:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Nooo nie przesadzaj, ludzie wiedza lepiej. Mozna jezdzic do upadu bez
    > dokladnia grosza a pozniej sprzedac "nowke przygotowana do sezonu".

    Motodoktor, spray do nablyszczania opon, pasta Tempo i wszystko ludzie
    kupia. Zwlaszcza gdy chca miec motocykl za pol ceny. A najchetniej
    wierza w przebieg. im mniejszy tym bardziej wierza.

  • 17. Data: 2009-07-18 22:52:19
    Od: n...@s...com

    On Sun, 19 Jul 2009 00:41:31 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]

    Jak poszukasz to znajdziesz i za 300-350. Tyle placilem jesli mnie
    pamiec nie myli za tarcze do trampka.

    >Ebaya zlikwidowali ? Zwlaszcza ze Honda oszczedza na tarczach i stosuje

    Jak ja szukalem to za nowki wychodzilo podobnie w jotte i na ebay czy
    w louisie (nie pamietam juz). Tak czy inaczej trzaby te tarcze pomacac
    bo z internatu to pies wie czy sie bedzie na nich dalo troche
    pojezdzic czy od strzala szrot. W moim trampie rowki byly baaardzo
    glebokie, a sezon przejezdzilem, jeno klocki sie ukladaly duzo dluzej
    niz normalnie bo i dozowalnosc hamulca byla gorsza.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2009-07-18 22:56:55
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > HONDA CB 450 S (PC17) [BJ 86 - 88]
    > HONDA XL 600 V TRANS. (PD10)
    > HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [FÜR BJ.88-03 /VORNE]

    Ja to się na trampkach znam jak świnia na gwiazdach. Pamiętałem tylko,
    że istnieje rd01 i takiego symbolu poszukałem w Larssonie.
    Ale tak czy owak od 80ojro wzwyż za tarczę nieoryginalną. 110euro za
    Lucasa, co już jest pewną rękojmią jakości, według mine.

    Zresztą nie bardzo rozumiem - czego miał dotyczyć tekst o zamknięciu
    ebaja?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 19. Data: 2009-07-18 22:58:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > Jak poszukasz to znajdziesz i za 300-350. Tyle placilem jesli mnie
    > pamiec nie myli za tarcze do trampka.

    Ale ciagle EBC

    > Jak ja szukalem to za nowki wychodzilo podobnie w jotte i na ebay czy
    > w louisie (nie pamietam juz). Tak czy inaczej trzaby te tarcze pomacac
    > bo z internatu to pies wie cz

    No w Lousie jakies 113 euro ale za Lucasa. A to jednak niebo lepiej niz EBC.

  • 20. Data: 2009-07-18 23:05:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Zresztą nie bardzo rozumiem - czego miał dotyczyć tekst o zamknięciu ebaja?

    Ze jest do tego ogromny rynek uzywek i nie trzeba sie tego bac. Poza tym
    cale mnostwo ebay-shopow ktore oferuje nowki zamienniki w dobrych cenach.
    Zreszta mysle ze akurat o tarcze hamulcowa to nie ma co bic piany. Tanie
    to i ogolnie dostepne. Pytanie brzmi: jak po tak niewielkim przebiegu
    tarcza moze byc na smietnik. Widzialem duzo Trampkow i akurat tarcze na
    ogol byly zdrowe, mimo przebiegow wiekszych 2-3 krotnie. Rozwiazania sa 3:
    - potencjalny kupiec panikuje
    - motocykl powienien miec w przebiegu dodatkowa jedynke z przodu
    - motocykl dostal w pysk i ktos wymienil tarcze na taka jaka mial