  • 1. Data: 2020-01-21 19:59:59
    Temat: Re: Mi10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Skoro telefony nie mogą nagrywać rozmów -- dlaczegóż nie
    > zabronić produkcji, sprzedaży, posiadania ;) i używania
    > dyktafonów itp. urządzeń?

    A nie mogą? Bo moj nagrywa. Z czego miałoby wynikac ograniczenie co do
    dysponowania własna rozmowa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 2. Data: 2020-01-23 05:34:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A nie mogą?

    Od A9 nie mogą.

    > Bo moj nagrywa.

    Który A?

    > Z czego miałoby wynikac ograniczenie
    > co do dysponowania własna rozmowa?

    Z obawy przed ujawnieniem (choćby sobie) prawdy...

    -=-

    Rozmowy na grupach też można zdelegalizować...

    -=-

    Mi10 jest dla mnie stanowczo za drogi a fotografia smartfonowa
    tak sobie mnie pociąga, ale w ogóle telefon wygląda nieźle,
    choć ma mankamenty: brak SD, GG5 miast nowszej, dziura na
    fcamerkę... Mi9TPro ma fcamerkę wysuwaną...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2020-01-25 05:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Od A9 nie mogą.

    > Który A?

    Ja mam akurat xiaomi redmi note 5

    > Z obawy przed ujawnieniem (choćby sobie) prawdy...

    :) W sensie ze najgorzej okłamywać samego siebie wiec lepiej nie
    odsłuchiwac tego co sie gadało? ;-DDD

> [...]
    > choć ma mankamenty: brak SD, GG5 miast nowszej, dziura na
    > fcamerkę... Mi9TPro ma fcamerkę wysuwaną...

    Dla mnie dobry aparat to podstawa.
    Ale dobry bez przesady - ten który jest w rn5 jest imo bardzo dobry -
    nigdy lepszego w telefonie nie miałem.
    To czego nie rozumiem w xiaomi to bardzo sliska tylka klapka - dla mnie
    telefon jest praktycznie nie do uzywania bez jakiegos dodatkowego etui.
    Ale ze ogólnie jestem niezdara to i tak zakładam jakies armor etui zeby
    telefon chociaz miał szanse przezyc jakis czas... Etui niestety ekranu
    nie obroniło i pekł przy jednym z wielu upadków ale wszystko działa wiec
    trzeba sie przyzwyczaic :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 4. Data: 2020-01-28 02:31:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ja mam akurat xiaomi redmi note 5

    Który Android?

    Dla mnie fcamerka nie jest potrzebna.
    Natomiast rcamerki -- mile widziane z różnymi obiektywami.

    > Dla mnie dobry aparat to podstawa.

    108 Mpikseli ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2020-01-28 05:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    9

    > Dla mnie fcamerka nie jest potrzebna.
    > Natomiast rcamerki -- mile widziane z różnymi obiektywami.

    > 108 Mpikseli ;)

    A nie wiem, nie znam sie, robi ładne zdjecia ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 6. Data: 2020-01-29 02:13:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > 9

    Czyli:

    - albo niektóre telefony nagrywają pod kontrolą A9
    a inne takie (telefony pod kontrolą A9) nie nagrywają
    - albo ludzie kłamią

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2020-01-29 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Czyli:
    >
    > - albo niektóre telefony nagrywają pod kontrolą A9
    > a inne takie (telefony pod kontrolą A9) nie nagrywają

    W jakim sensie? Ze kłamia ci ktorzy mowia ze wszystkie telefony z A9 nie
    nagrywaja? Znasz takich?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 8. Data: 2020-01-29 21:50:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    - albo ludzie kłamią i zarazem niektóre telefony nagrywają
    pod kontrolą A9, choć inne takie (telefony pod kontrolą A9)
    nie nagrywają
    - albo coś innego

    > W jakim sensie?

    W sensie bezpośrednim. ;)

    > Ze kłamia ci ktorzy mowia ze wszystkie
    > telefony z A9 nie nagrywaja? Znasz takich?

    Przykładowo -- skąd mam wiedzieć, czy Twój telefon naprawdę:
    - pracuje pod kontrolą A9
    i zarazem
    - nagrywa?

    Problem zbyt trudny do pokonania -- co mi z tego, że ten lub
    inny telefon nagrywa?... Widziałem w sklepach telefony Mi pod
    A9, które nie nagrywały, ale słyszałem od obsługantek i od
    obsługantów, iż można te telefony nakłonić do nagrywania
    bez zabiegów typu wymiana ROMu czy rootowanie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2020-01-30 09:05:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >    - albo coś innego

    > W sensie bezpośrednim. ;)

    > Przykładowo -- skąd mam wiedzieć, czy Twój telefon naprawdę:

    Hułałej nagrywa i pod 9 i pod 10, mam, używam. Jak google zabroniło
    nagrywania, to Hułałej wypuścił aktualizację, która umożliwia nagrywanie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2020-01-30 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Przykładowo -- skąd mam wiedzieć, czy Twój telefon naprawdę:
> [...]

    Musisz mi uwierzyc na słowo! (och, straszne!)
    Zeby ci troche ulatwić rozwazania, zapytam: po co miałbym cię kłamać?

    Ja bym co prawda np sprawdził w googlu zamiast zarzucac komus kłamstwo
    (zwłaszcza komus kto chce ci pomoc) ale codziennie przekonuje sie ze
    przykładam jakies dziwne standardy do takich sytuacji...

    https://forum.android.com.pl/topic/355679-nagrywanie
    -rozmów-na-android-9/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO