  • Data: 2005-02-02 16:06:22
    Temat: Re: Mianowicie Exatel
    Od: Skret <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tfuuu napisał:

    > Hej,
    >
    > nie ma firmy, ktora w calym kraju ma swoja siec - nawet TPSA nie ma wszedzie
    > kabli.
    > Poza tym u operatorow bytnosc w 'calym kraju' oznacza, ze tam gdzie nie maja
    > wezla dokupia kabelki od innego operatora, ktory w danej lokalizacji jest.
    > No i teraz pytanie: czy jestes na tyle wyplacalnym klientem, ktory
    > sfinansuje taki zakup? :)
    >
    > A gdzie sie 'miescisz'? Szukasz łacza dla firmy czy prywatnie?

    No tak ... tylko po co piszą na stronce że oferują na terenia całego
    kraju ( http://www.exatel.pl/index.php?section=bok_faq&faq=2
    8#23 ) a na
    dodatek wcale nie odpowiadali na moje maile ... chyba z 4 wysłąlem ...
    dopiero jak zadzwoniłem to się czegoś dowiedziałem ( tu też nie obyło
    się bez problemów gdyż konsultant chciał nazwe firmy bo inaczej nie może
    podac żadnych szczegółów ... to mu powiedziałem : że będzie łącze to
    będzie firma ). Na początek chciałem synchro 2 Mb/s dla firmy. A
    "mieszczę" się we Wschowie (woj. Lubuskie) :>