  • 1. Data: 2005-01-22 11:56:11
    Temat: Mianowicie Exatel
    Od: Skret <s...@o...pl>

    Witam ... interesuje mnie oferta Exatelu ... chciałbym się dowiedziec
    jakie są wasze odczucia po współpracy z tą firmą ... głównie interesują
    mnie pingi do polskich operatorów i niemiec ... chcę na ich łaczu
    stawiać serwery gier i dlatego tak interesują mnie te pingi ... z góry
    dzięki za odpowiedź :)

  • 2. Data: 2005-01-23 08:26:34
    Temat: Re: Mianowicie Exatel
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Poczytaj watek: Exatel, autor: stk <cqq3l8$n4m$1@inews.gazeta.pl>

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2005-02-02 15:00:20
    Od: Skret <s...@o...pl>

    > Poczytaj watek: Exatel, autor: stk <cqq3l8$n4m$1@inews.gazeta.pl>

    Dzięki ... ale się zdenerwowałem na tą firmę ... niby oferują swoje
    usługi na terenia całego kraju ... ale u mnie nie ... tzn. że ja jestem
    poza granicami Polski ??

  • 4. Data: 2005-02-02 15:38:20
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    Hej,

    nie ma firmy, ktora w calym kraju ma swoja siec - nawet TPSA nie ma wszedzie
    kabli.
    Poza tym u operatorow bytnosc w 'calym kraju' oznacza, ze tam gdzie nie maja
    wezla dokupia kabelki od innego operatora, ktory w danej lokalizacji jest.
    No i teraz pytanie: czy jestes na tyle wyplacalnym klientem, ktory
    sfinansuje taki zakup? :)

    A gdzie sie 'miescisz'? Szukasz łacza dla firmy czy prywatnie?

    --

    Pozdrawiam,
    tfuu...

  • 5. Data: 2005-02-02 16:06:22
    Od: Skret <s...@o...pl>

    Użytkownik tfuuu napisał:

> [...]
    > sfinansuje taki zakup? :)
    >
    > A gdzie sie 'miescisz'? Szukasz łacza dla firmy czy prywatnie?

    No tak ... tylko po co piszą na stronce że oferują na terenia całego
    kraju ( http://www.exatel.pl/index.php?section=bok_faq&faq=2
    8#23 ) a na
    dodatek wcale nie odpowiadali na moje maile ... chyba z 4 wysłąlem ...
    dopiero jak zadzwoniłem to się czegoś dowiedziałem ( tu też nie obyło
    się bez problemów gdyż konsultant chciał nazwe firmy bo inaczej nie może
    podac żadnych szczegółów ... to mu powiedziałem : że będzie łącze to
    będzie firma ). Na początek chciałem synchro 2 Mb/s dla firmy. A
    "mieszczę" się we Wschowie (woj. Lubuskie) :>

  • 6. Data: 2005-02-04 08:59:59
    Od: "stk" <wifistk/nospam/@gazeta.pl>

    Na początek chciałem synchro 2 Mb/s dla firmy. A
    > "mieszczę" się we Wschowie (woj. Lubuskie) :>

    ceny w exatel-u na lacza 2mbps:
    no to instalka = 999zl netto
    abonament = 2199zl netto

    popytaj lepiej TP SA o FR.

  • 7. Data: 2005-02-04 14:31:46
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    > No tak ... tylko po co piszą na stronce że oferują na terenia całego
    > kraju ( http://www.exatel.pl/index.php?section=bok_faq&faq=2
    8#23 )

    [tfuu] bo - jak pisalam we wczesniejszym poscie - w pewnym sensie jest to
    prawda :)

> [...]
    > będzie firma ). Na początek chciałem synchro 2 Mb/s dla firmy. A
    > "mieszczę" się we Wschowie (woj. Lubuskie) :>

    [tfuu] No to powiem szczerze, ze mozesz miec problem z podlaczeniem.
    Wskazane przez Ciebie miasto nie nalezy do czolowki ulubionych miast
    operatorów (Krakow, Kielce, Poznan, Wroclaw,...)
    Najpredzej ktorys z operatorow moze miec wezel w Zielonej Gorze, ale jest
    ona oddalona od Wschowej o ~60 km. To duzo. Tzw. Local Loop (lacze miedzy
    wezłem a twoja siedziba) bedzie kosmicznie drogie.

    Sprobuj moze odpytac Telekomunikacje Kolejowa - maja kable w roznych
    dziwnych miejscach Polski (czesto sa w 'malych' miejscowosciach) albo TPSA.

    --
    Pozdrawiam,
    tfuu...

  • 8. Data: 2005-02-06 17:45:38
    Od: Skret <s...@o...pl>

    No dzięki ... poszedł mail do tk ... zobaczymy :D aaa ... i jeszcze
    proszę "we Wschowie" nie "we Wschowej" :P przecież mówi się "w
    Częstochowie" a nie "Częstochowej" :P ale to tak na marginesie :)

  • 9. Data: 2005-02-15 15:39:06
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    Sorki - szybko pisalam ;))

  • 10. Data: 2005-02-15 15:42:24
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    tfuuu <t...@p...pl> wrote:
    > Sorki - szybko pisalam ;))
    To na przyszłość polecam wolniej, z odpowiednim cytowaniem.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki