    From: "tfuuu" <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Mianowicie Exatel
    Date: Fri, 4 Feb 2005 15:31:46 +0100

    > No tak ... tylko po co piszą na stronce że oferują na terenia całego
    > kraju ( http://www.exatel.pl/index.php?section=bok_faq&faq=2
    8#23 )

    [tfuu] bo - jak pisalam we wczesniejszym poscie - w pewnym sensie jest to
    prawda :)

    a na
    > dodatek wcale nie odpowiadali na moje maile ... chyba z 4 wysłąlem ...
    > dopiero jak zadzwoniłem to się czegoś dowiedziałem ( tu też nie obyło
    > się bez problemów gdyż konsultant chciał nazwe firmy bo inaczej nie może
    > podac żadnych szczegółów ... to mu powiedziałem : że będzie łącze to
    > będzie firma ). Na początek chciałem synchro 2 Mb/s dla firmy. A
    > "mieszczę" się we Wschowie (woj. Lubuskie) :>

    [tfuu] No to powiem szczerze, ze mozesz miec problem z podlaczeniem.
    Wskazane przez Ciebie miasto nie nalezy do czolowki ulubionych miast
    operatorów (Krakow, Kielce, Poznan, Wroclaw,...)
    Najpredzej ktorys z operatorow moze miec wezel w Zielonej Gorze, ale jest
    ona oddalona od Wschowej o ~60 km. To duzo. Tzw. Local Loop (lacze miedzy
    wezłem a twoja siedziba) bedzie kosmicznie drogie.

    Sprobuj moze odpytac Telekomunikacje Kolejowa - maja kable w roznych
    dziwnych miejscach Polski (czesto sa w 'malych' miejscowosciach) albo TPSA.

    --
    Pozdrawiam,
    tfuu...