  • Data: 2018-09-16 17:10:46
    Temat: Re: Międzynarodowe prawo jazdy
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2018 o 16:43, Tomasz pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > No właśnie te podane przez Ciebie.

    Wyłączyłem program blokujący, ramka się pojawiła i bez problemu mogłem
    ją zamknąć.

    > Takie potwierdzenie przeczytania ma zostawiać dodatkowy ślad i tyle.

    No i co z tego? Nie przesadzaj.

    > Żadne udogodnienie dla użytkownika, tylko dla drugiej strony, jak zwykle.
    > Nie pomaga żaden uBlock ani AdBlock.
    Pomaga.

    > Jeśli znasz taki, który powoduje, że komunikat na podanych przez
    > Ciebie stronach się nie pokaże, to podaj. Ale podejrzewam, że nie
    > znasz.
    Znam. Napisałem o tym wcześniej. Podałem wcześniej jaki to program +
    odpowiednie filtry, szczegółów na temat filtrów poszukaj w sieci, swoich
    ci nie podam, bo mam je dość bardzo zmodyfikowane pod własne potrzeby.

    --
    Czarek