    From: tm <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Miejsce na stronę...
    Date: Sat, 27 Dec 2003 01:03:23 +0100

    On 26 Dec 2003 14:49:29 +0100, a...@o...pl wrote:

    > Prosiłam bez żadnych bannerów, ale ok, dzięki :). Dam sobie jakoś radę. Pozdrawiam!

    Chyba nie ma oferty, która spełniałaby twoje wymagania. Zwykle strony
    darmowe posiadają limit transferu oraz bannery. Republika w wersji
    płatnej nie ma bannerów (ale limit tak) i kosztuje kilkadziesiąt zł
    rocznie, podobnie webpark.pl - jeśli komuś bardzo zależy, to wydanie
    takiej kwoty raz na rok nie powinno stanowić problemu. Nie wyobrażam
    sobie, żeby jakaś firma oficjalnie napisała w regulaminie darmowych
    kont, że daje nieograniczony transfer.

    --
    Tom