  • Data: 2015-07-25 18:14:43
    Temat: Re: Miękki start silnika wyciągarki
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:55b39aff$0$8367$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > Siedziałem w środku pierwszego zestawu, przy oknie od wewnętrzenej strony
    > łuku. Widziałem jak piorun trafił w trakcję i przeskoczył na dach
    > ostatniego członu tylnego zestawu. Na chwilę zgasły świetlówki, wyłączyły
    > się silniki trakcyjne oraz przetwornica. Zapaliły się żarówki. Chwila
    > stukania pod podłogą i zaraz wszystko zostało włączone przez maszynistę.
    > Nawet obyło się bez nerwowego biegu z kabiny do szafy sterowniczej, czyli
    > środkowego niby kibla. Po minimalnym przychamowania w trakcie braku
    > napędu, silniki ponownie ruszyły, żółtek dotarł do mety bez żadnych

    A jak nowoczesny pociąg?

    > Podobno nowoczesna technika również jest odporna na pioruny ale teraz już
    > nie jeżdżę tak często, więc nie miałem bliskiego spotkania z takim
    > trafieniem.

    Cóż, pewnie jakieś zabezpieczenia są, nie widzę innej możliwości. Co by to
    było, gdyby nowoczesne Pierdolino, czy inny taki, jak Max Paradys
    powiedziało "nie wstanę, tak będę leżał"?
    Nieraz jechałem pociągiem elektrycznym (czy to rozumiejąc loka, czy cały
    pociąg) w trakcie burzy, niekiedy nawet intensywnej i ani razu pociąg nie
    stanął z tego powodu, z czego się niezmiernie cieszę.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100