  • Data: 2018-12-04 18:00:26
    Temat: Re: Miernik 220V
    Od: Jawi <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-04 o 13:14, J.F. pisze:
    > Ale nawet male moce mierzy, choc oczywiscie nie wiem na ile dokladnie ..
    Małych wartości żaden taki licznik dobrze nie mierzy.
    Trzeba podłączyć inny odbiornik i potem ładowarkę w standby i wyciągnąć
    różnice. Sprawdzałem dwa różne takie mierniki i ich wskazania przy
    bardzo małym prądzie były różne o >50%.
    Jak dodatkowe obciążenie (żarówkę) podłączyłem to oba mierniki pokazały
    zbliżone wartości. Na jednym nawet napisane było że pomiar w zakresie od
    5W. Ale to dawno temu było, może teraz są inne, chińskie jeszcze gorsze? ;)