  • Data: 2018-12-04 20:53:41
    Temat: Re: Miernik 220V
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2f0b2113-39c9-4247-99d4-60a5def84627@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 18:29:36 UTC+1 użytkownik
    s...@g...com napisał:

    >A takie liczniki jak ZE wieszają nie będą dokładniejsze?
    >https://allegro.pl/licznik-pradu-energii-1f-podlicz
    nik-elektroniczny-i7486163774.html

    1. to ma swoja klase dokladnosci okreslona norma czy rozporzadzeniem i
    lepsze byc nie musi :-)
    2. podejrzewam ze w srodku moze byc to samo co w tym "wtyczkowym"
    mierniku,

    3. dawniej to bym rzekl, ze moze i mierzy mierzy niedokladnie - ale
    zmierzy tak samo jak licznik elektrowni.
    wiec choc zlotowki mierzymy dobrze.
    Dzis to elektrownia moze miec inny typ, a ze cyfrowe, to takie male
    moce moga calkiem inaczej zliczac.

    >Pełno tego chociażby na Allegro czy innych olxach w śmiesznych cenach

    A swoja droga - skad ludzie to maja ?
    Dosc nowy, nowoczesny, czesto legalizowany - przeciez nie ze zlomu czy
    demontazu...

    A moze jednak ? Teraz moda na "smart", a ten to nie wiem ...

    >Sam zresztą mam dwa takie w przydasiach nie wiem po co

    Jeszcze sa tego typu
    https://allegro.pl/licznik-pradu-energii-100a-1faz-c
    ert-mid-bemko-i7486180880.html

    Przynajmniej malo miejsca zajmuja ... ale drogie.

    J.