  • Data: 2018-09-29 20:42:35
    Temat: Re: Miernik DVB-T na stałe
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/29/2018 3:51 PM, Jacek Maciejewski wrote:
    > dla tego zakresu Yagi to ok. 15 st. Więc coś jest nie w porządku z
    > twoimi metodami pomiarowymi.

    Nie, z moimi metodami jest raczej ok. Pamiętam jeszcze jak dostrajanie
    anteny dokładnie w kierunku nadajnika w środku blokowiska powodowało
    absurdalne dublowanie konturów na ekranie. Jedyne co można bylo zrobić
    to odwrócić antenę w kierunku *słabego* sygnału gdzie odbicia były
    niezauważalne.

    > Nie zgadza się bo antena "siatkowa" ma bardzo mały zysk w porównaniu do
    > anteny Yagi o podobnej cenie i stopniu komplikacji budowy.

    Być może ale ma jeszcze jeden parametr którego nie brałeś pod uwagę - ma
    najmniejszą długość (poziomo) która akurat u mnie dyskwalifikuje yagi.
    Innymi slowy mam najlepsza jaką można mieć w moim przypadku.

    Mam jej jednak serdecznie dość więc jestem zmuszony przenieśc mocowanie
    tak aby Yagi się zmieściła.