    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Miernik V640 - wartość realna czy sentymentalna?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 19 Dec 2018 12:36:18 +0100

    Dnia Wed, 19 Dec 2018 12:13:10 +0100, Irokez napisał(a):

    > Niby zakres 1.5mV, hmm.. nie używam.

    Moglby sie przydac np do sprawdzenia mostkow tensometrycznych czy
    termopar ... ale czy bedzie rzetelny ?

    No i przydalby sie do sprawdzenia torow radiowych, ale w.cz. to on nie
    lapie. A magnetofonow juz raczej kalibrowal nie bede.

    > Ciekawy klawiszowiec ;)

    No, ciekawy. Fabryka nie opanowala przelacznikow obrotowych ?
    Po przykladzie V640 widac, ze opanowala.
    A moze byl nadmiar isostatow na rynku ?

    > No cóż, podumam jeszcze do piątku, zwłaszcza czemu mu wskazówka ucieka,
    > jak to ta nieszczęsna hybryda to złom. Rocznik 80 więc już taki
    > "powszechny".

    Tam jesli dobrze pamietam byl taki podwojny fet, ktorego juz pewnie
    nie robia, ale moze szczesliwie przetrwal.

    Mozna tez sprobowac caly wzmacniacz zastapic czyms wspolczesnym.

    J.