  • Data: 2010-02-28 11:36:17
    Temat: Re: Miernik mocy z Lidla
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:hmdihr$dir$1@news.onet.pl...

    > Tyle, że pozbawiłeś się najważniejszej przewagi SmartUPS nad BackUPS -
    > ciągłej pracy przetwornicy (on-line), minimalizującej praktycznie do zera
    > czas przełączania. Poza tym popatrz na oscylogram tego, co wychodzi ze
    > SmartUPS'a w porównaniu do BackUPS (pewnie model CS).

    Back starusienki, jeszcze biały i wyłacznikiem podswietlanym kołyskowym.
    Wiem co ma jakie zalety a i teraz jakie wady.
    Ale zgodzisz się ze mną, że do zasilania PC'ta i monitora LCD to nie ma
    różnicy?
    Smarty pracują u rodziny tam, gdzie są ich zalety wykozystywane- zasilają
    pompy CO.
    Innych zalet w warunkach domowych nie widzę. Chyba że ktoś ma faktycznie
    wrażliwy sprzet na przełączenia.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez