  • Data: 2014-09-02 22:00:14
    Temat: Re: Miernik poboru prądu
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" napisał:

    > 1.78 dolara z wysyłką:
    > http://www.ebay.com/itm/USB-Charger-Doctor-Mobile-Po
    wer-Detector-Battery-Tester-Voltage-Current-Meter-/2
    51570967031?pt=US_Computer_Power_Supply_Testers&hash
    =item3a92cc51f7

    > Tyle że to rozwiązanie pomiaru tylko prądu ładowania.

    Tak w zasadzie zależy mi bardziej na pomiarze prądu ładowania. Zaprzągłbym
    do tego jakiś kit na ICL-u, ale one wymagają napięcia zasilania od 9 V w
    górę. To ustrojstwo z je-baja wygląda zachęcająco (chociaż termin dostawy
    już nie za bardzo), pozostaje tylko dorobienie stosownych przejściówek z
    micro-USB na "normalne" USB i vice-versa.
    Dzięki za inspirację.

    JoteR