  • Data: 2016-10-22 22:16:54
    Temat: Re: Miernik stołowy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-22 22:01, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Głównie dla czytelnego, dużego i świecącego wyświetlacza

    Prawie każdy multimetr przenośny ma porównywalna wielkość wyświetlacza
    do stacjonarnego. Prawde mówiąc niektóre mają większe. Miernik
    stacjonarny co najwyżej może mieć szerszy wyświetlacz, ale zakładam że
    nie potrzebujesz 10 miejsc znaczących więc to pewno nie jest argument.
    "Tańsze" stacjonarne mają zwykłe LCD więc jakość nie jest argumentem.

    > A parametry? Jak wspomnianej Sanwy 5000a satysfakcjonowałyby mnie.

    To kupuj Sanwa. Ma dobre opinie. Pamiętaj jednak że multimetry o takiej
    precyzji musza być kalibrowane po jakimś czasie. Z ceną kalibracji
    różnie, ale bywa że opłaca się kupić go jeszcze raz...