  • Data: 2016-10-08 10:58:15
    Temat: Re: Migracja między telefonami z Androidem.
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-07 o 12:27, Marcin G. pisze:
    > Zdjęcia i dokumenty przenieść łatwo, z kontaktami już gorzej.
    > Gdy ściągnąłem na nowy telefon kontakty z konta google, wysłane tam
    > wcześniej ze starego telefonu, to okazało się, że większość kontaktów na
    > nowym ma numery telefonów wpisane do pozycji notatka.
    > Przy poprzedniej migracji jakieś dwa lata temu było podobnie.

    Podejrzewam winę użytkownika. Przenosiłem kontakty i kalendarz z googla
    już między -nastoma urządzeniami (i często -nastoma ROMami na jednym
    urządzeniu) i nigdy nie było najmniejszego problemu.

    > Pytanie czego nie wymagającego roota używacie do przenoszenia historii
    > połączeń, SMSów/MMSów oraz ustawień zainstalowanych aplikacji?

    Do smsów i historii połączeń - SMS Backup and Restore, do ustawień
    teoretycznie Titanium Backup (teoretycznie, bo choć regularnie robię nim
    backupy to jeszcze nigdy nie robiłem restoree - chyba większość moich
    apek synchronizuje się w chmurze :))