  • Data: 2009-01-02 14:58:03
    Temat: Re: Mikrofalówka - nie grzeje
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > budowa jest prosta prawie jak cepa
    > jednak samemu nie pchał bym paluszków do 2500V ,
    > nawet po wyłączeniu z gniazdka jakis czas na kondensatorze będzie wysokie
    > napięcie
    > ja stawiam na jakiś przekaźnik załączający transformator HV
    > pozdrawiam

    Oki, dzieki, w razie czego będe ostrożny.
    Gdyby nie to, że nie mogłem się dodzwonić do żadnego z serwisów to nawet bym
    sie nie zastanawiał
    co moze tam być. Problem w tym, że to jakże przydatne urządzenie jest dosyć
    ważnym składnikiem
    systemu do sterylizacji butelek dla niemowlaka u mnie w domu, to robi się
    problem. Jeśli awarie da
    sie usunac za rozsadne pieniadze to wtedy warto zaczekać, gorzej jak nie to
    wtedy biore nogi za pas
    i kupuje nowy egzemplarz, ale zawsze lepiej jak zostanie. troche grosza w
    kieszeni. Na samodzielne
    naprawy raczej nie mam ochoty bardziej interesuje mnie fakt stwierdzenia jak
    kosztowna moze byc
    naprawa.