  • Data: 2009-01-03 11:43:43
    Temat: Re: Mikrofalówka - nie grzeje
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Sorry - to nie ja sugeruję, że poniżej długości fali (siakieś 12.5 cm)
    > nie działa.

    Wiesz, moim zdaniem, to mikrofala ma prawo nie działać, jeśli gabaryty
    przedmiotu są znacznie mniejsze od długości fali albo nawet połowy tej
    długości... Ktoś tu podał przykład z kroplą wody - nie wiem, nie
    sprawdzałem... jeśli kropli nie zagotuje, to co dopiero jakiegoś
    drobnoustroju... no ale jajko to już nie jest znacznie mniejsze od
    długości fali, tylko troszkę mniejsze...
    Nie chcę się upierać, że tak jest... nie wiem, nie sprawdzałem,
    ustosunkowuję się po prostu do stwierdzenia, że skoro jajko ugotuje, to
    coś miliony razy mniejszego też...

    Pozdrawiam
    Konop