  • Data: 2016-02-11 11:53:36
    Temat: Re: Mikroskop USB Bresser - program szukam.
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zielonego pojęcia nie mam, pytaj producentów takich tanich mikroskopów, którzy bez
    wahania wypisują na ich pudełkach, > że wewnątrz jest urządzenie mające powiększenie,
    jakich profesjonalne urządzenia za ciężkie tysiące dolarów nie dają.
    > Przykład pierwszy z brzegu, mikroskop optyczny z powiększeniem do 1200x za niecałe
    200zł:

    w tych tanich kamerach przemysłowych czy webcamach bardzo łatwo uzyskac duże
    powiększenia - wystarczy odpowiednio skręcić obiektyw aby z odległości 2-3cm obejrzec
    łeb komara kadrujący się ładnie w oknie formatu VGA, czyli liniowo powięszony ok 100
    razy. tu kamerka do monitoringu albo samochodowa do cofania, nie pomnę, no i ćma a
    nie komar, czyli powiedzmy x50 a nie 100 ale dobranie przez chińczyków szkiełka za 50
    centów, dajacego x300, nie wydaje mi sie trudne
    http://zapodaj.net/586d52787e349.jpg.html