  • 1. Data: 2016-02-04 20:06:23
    Temat: Mikroskop USB Bresser - program szukam.
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Trafił się mikroskop USB Bresser, ale niestety bez płyty ze sterownikami
    i programem. Był w Lidlu sprzedawany
    Wygląda tak, tylko srebrny:
    http://www.bresser.de/en/Microscopes-Magnifiers/Micr
    oscopes/NATIONAL-GEOGRAPHIC-Digital-Microscope-20x-8
    0x-350x.html

    Może ktoś ma i poratuje programami z płyty?
    Sterowniki niby Windows znalazł, ale programu nie mogę znaleźć.
    Jakiś TSView znalazłem do innego modelu ale nie widzi kamery, ToupView
    również. Nie wiem co jeszcze oprócz Skype :) które działa, ale z
    mikroskopem...

    Zdrówko

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2016-02-04 20:25:16
    Temat: Re: Mikroskop USB Bresser - program szukam.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-04 20:06, Irokez wrote:
    > Może ktoś ma i poratuje programami z płyty?

    Mój to Biolux (czyli inny model) i był sprzedawany z PhotoMizer SE.
    Omijać szerokim łukiem.

    > Nie wiem co jeszcze oprócz Skype :)

    Ja oglądam VirtualDUBem :D

  • 3. Data: 2016-02-04 20:27:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://www.teleskopy.pl/drivers.php

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-02-04 21:40:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-02-04 o 20:27, PiteR pisze:

    oscopes/NATIONA

    > http://www.teleskopy.pl/drivers.php

    Tutaj są sterowniki do "Meade Instruments Europe GmbH u. Co. KG"
    "Bresser MikroCam1.3" - VID_0547&PID_6131
    "Bresser MikroCam3.0" - VID_0547&PID_4D33

    MicrocamLAB niestety nie widzi mojej kamery (komunikat No camera)

    Mój ma VID_1871&PID_0101 i znajduję go po necie jako "AVEO Digital Video
    PC Camera" ;)

    Moja ma 1280x1024 interpolowane, więc diabli wiedzą co to je faktycznie,
    jak w sterownikach pisze rok 2004.

    Może do tego też był PhotoMizer SE? Ale to soft do obróbki zdjęć...

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-02-08 13:56:35
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lutego 2016 20:06:19 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    > Jakiś TSView znalazłem do innego modelu ale nie widzi kamery, ToupView
    > również. Nie wiem co jeszcze oprócz Skype :) które działa, ale z

    Powiększenie "x350" to zapewne powiększenie pola powierzchni, tak? Znaczy w normalnym
    zapisie ten mikroskop powiększa "aż" 18x? Jezusie...

  • 6. Data: 2016-02-08 14:54:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Feb 2016 04:56:35 -0800 (PST), "Jarek P."
    <j...@g...com> wrote:
    > Powiększenie "x350" to zapewne powiększenie pola powierzchni, tak?

    A co to za nowy parametr "powiększenie pola powierzchni" dla
    mikroskopu?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-02-08 17:15:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Mon, 8 Feb 2016 04:56:35 -0800 (PST), "Jarek P."

    >A co to za nowy parametr "powiększenie pola powierzchni" dla
    >mikroskopu?

    A co znaczy stary parametr "powiekszenie" dla mikroskopu z kamera ?

    J.

  • 8. Data: 2016-02-08 17:54:17
    Od: s...@g...com

    użytkownik Irokez napisał:

> [...]
    >
    > MicrocamLAB niestety nie widzi mojej kamery (komunikat No camera)
    >
    > Mój ma VID_1871&PID_0101 i znajduję go po necie jako "AVEO Digital Video

    Może bebechy są identyczne, a różnica jest w cenie
    i sofcie?

    Podmieniłbym w pliku inf vid/pid i spróbował zainstalować.
    Nic nie kosztuje.

  • 9. Data: 2016-02-08 20:13:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Feb 2016 17:15:43 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A co znaczy stary parametr "powiekszenie" dla mikroskopu z kamera ?

    Przwdpisca zasugerował coś analogicznego do komunikowania mocy ale w
    pmpo. Czyli marketingowy chwyt.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-02-08 21:20:55
    Od: Luke <l...@l...net>

    > Przwdpisca zasugerował coś analogicznego do komunikowania mocy ale w
    > pmpo. Czyli marketingowy chwyt.

    A kamera pewnie ma 320x200 ale interpolowane do 20 megapikseli.

    :)