  • Data: 2017-06-23 17:09:41
    Temat: Re: Mini g?o?niki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał:

    >Tak jest przeważnie i tak mam podłączone swoje głośniki. Natomiast
    >temat
    >dotyczy:
    >"Mam do naprawy zestaw mini głośników komputerowych. Pourywane sa
    >przewody i
    >nie wiem jak podłączyć".

    >Czytałeś to? Z rozpędu przyjąłem, że to też jest "normalny" nie
    >oszukany
    >zestaw. I szukałem do tego rozwiązania. W końcu połączyłem oba
    >głośniki
    >szeregowo i koniec sprawy. O tym też już pisałem.

    A w srodku na plytce/plytkach masz jeden taki uklad, czy dwa ?

    Bo z PDF wynika, ze jeden scalak obsluguje jeden glosnik i nie widze,
    jakby go mozna na stereo wykorzystac.

    I ciekaw jestem - Chinczyk oszukal, czy * z nie go nie projektant ?

    Albo to jakis subwoofer mial wyjsc (ha, ha - srednicy 10 cm ?), z
    zalozenia jeden, grajacy sume sygnalow.

    Dziękuje Dariuszowi za wyczerpujące wyjaśnienia.

    >Power output at 5.0V, 10% THD+N, 4 2.0 W (typ.)
    >Power output at 5.0V, 1% THD+N, 8 1.5 W (typ.)
    >W jednym z pdf są podane powyższe wartosci.

    Bo jeden dla 4 ohm, a drugi dla 8 ohm.

    >W sumie to chyba nie jest scalak typowy dla wzmacniaczy audio.

    Jak chinczyki dali, to widac typowy ... w ChRL :-)

    Albo i nie typowy - to pruducent wyprzedal ostatnia partie za bezcen,
    a inny Chinczyk kupil :-)
    Bo uklad moze i fajny, ale trzeba go 2 sztuki na stereo.

    J.