eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMiniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow. › Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
    Date: Sat, 06 Dec 2014 19:20:49 +0100

    W dniu 2014-12-06 o 18:05, Tornad pisze:
    > Mam przyrzad, ktory mierzy mi temperature za oknem, dajac na wyjsciu przebieg
    falowy o czestotliwosci zaleznej od temperatury. Nie chcac podlaczac miernika
    bezposrednio do ukladu, chce te czestotliwosc mierzyc wewnatrz pomieszczenia.
    Potrzebuje zatem kupic jakis gotowy, miniaturowy podzespol, ktory podlaczony do
    przyrzadu wytworzylby fale EM, ktora moglbym odebrac wewnatrz i zmierzyc jej
    czestotoliwosc.
    > Chyba moznaby to samemu skuckac ale sadze, ze sa do tego gotowe elementy. Jakie?
    Bede dzwieczny za wszelkie porady. Pozdrawiam T.

    A jaki jest zakres zmian częstotliwości?