eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMiniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow. › Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 6 Dec 2014 17:09:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
    From: Tornad <t...@h...com>

    On Saturday, December 6, 2014 4:08:19 PM UTC-5, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    ontazu/Odbiorniki_i_nadajniki.html

    > Przy tak dużej impedancji źródła, zrobiłbym raczej wtórnik źródłowy
    > na jFET'cie... 2SK41 jest już nie do zdobycia ale na pewno są inne.
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
    Cenie sobie rady najlepszego elektronika w Polsce i Krajachch osciennych:)
    Oczywiscie, ze zastosuje jakiegos feta. Mam go nawet z czego wyluskac. A z moca chce
    poradzic sobie w ten sposob ze jako rezystor "emiterowy" zastosuje mini dzielnik
    napiecia.
    Niezaleznie od tego bede potrzebowal skuckac szybki generator pojedynczych impulsow.
    Np sterowany tymze przebiegiem impulsowym o czestotliwosci okolo 100 MHz. Chodzi o
    uzyskanie czystego I powtrzalnego ksztaltu a szcegolnie amplitudy. Czy moge takie
    zlecenie przeslac na priv?