  • Data: 2016-05-23 10:04:26
    Temat: Re: Mmm... nie za tanio? (diody LED mocy)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:456273022.20160522205424@pik-net.pl.invalid...

    > A ile... pęczków chcesz hodować?

    I tu znów od siebie odpowiem - hmm... cztery, bo tyle posadziłem... Do
    jajecznicy (lubię ze szczypiorkiem) kupię cebulę dymkę w sklepie, pokrajam i
    sobie usmażę według własnej receptury, wychodzi bardzo puszysta. Cebula
    przyszklona na tłuszczu (tak, wiem, te sprawy, co dobre, co złe, ale to nie
    panowie doktorzy będą rządzić tym, co jem, czym sobie będę szkodzić),
    szczypiorek w masę jajeczną, to zabełtane z mieszaniną mleka i oliwy
    (mieszaną jak majonez do momentu rozwiązania się, istotne, żeby nie mieszać
    wprost mleka z olejem), szczypta soli do smaku, choć ja wolę bez soli,
    jedynie popieprzyć - i pojechane. Myślę też, że smaczniejsze będzie na
    szczypiorku hodowanym pod słońcem, nie pod diodami.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu