  • Data: 2010-08-14 16:25:34
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: RadekNet <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sie, 18:15, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Akurat na dokładność [pomiaru prędkości] nie ma to wpływu. Można się
    > bawić, jak ktoś sugerował, w pomiar czasu między imulsami i odtwarzanie
    > dziesięciu impulsów z diesięcioktotnie mniejszym okresem. Ale jeśli
    > będą paczki po dziesięć szybkich i zmienna przerwa między nimi, to
    > też powinno być dobrze.

    Szczegolnie, ze dziala to wlasnie na tej sadzie we Fiacie Ducato
    kolegi z innego forum. Tym tropem pojde. A jak nie zadziala to pomysle
    jeszcze o oplowskim czujniku ABSu, z ktorego to oryginalnie jest brany
    sygnal, albo oryginalnym tempomacie...

    Swoja droga - czujnik ABS to czujnik halla? Domyslam sie, ze zeby
    usyskac z niego impuls musze podac mu napiecie? Zakladam, ze 12V z
    glownej instalacji?

    > Myślę, że nie. Wyrażane tu obawy co do bezpieczeństwa mogą być trochę
    > przesadzone, ale gdyby już doszło do jakiegoś nieszczęścia, to nic nie
    > stanie na przeszkodzie by poszukać odpowiedzialnych wśród tych, którzy
    > za parę złotych dołożyli do samochodu coś, co nie przeszło przez badania.

    Pomijajac, ze sie z nimi nie zgadzam co juz argumentowalem - mam
    nadzieje, ze dosc rzeczowo - to zamawiam sam mnoznik, wiec to tak
    jakby fabryke widelcow oskarzyc o wspoludzial w ew. zbrodni ;)

    --
    Radek Wrodarczyk