  • 21. Data: 2013-11-22 13:56:50
    Temat: Re: Mocny komp - a gry sie tną
    Od: atm <...@v...pl>

    > Wyszukuje mi tylko BF4, ustawienia dla BF - gra zoptymilizowana

    Rozumiem; moze zmiejsz wszyskie parametry w grze na minimum i
    sukcesywnie je pozniej podnos obserwujac plynnosc (chyba, ze obnizenie
    jakosci nic nie zmieni...) Czy BF4 obsluguje PhysX? Jesli jest mozliwosc
    wylaczenia tego ficzera - wylacz, czasem to czyni cuda.
    Zwroc tez uwage na ustawienia AA jak wyzej ktos sugerowal.

  • 22. Data: 2013-11-22 14:16:17
    Od: Paweł <p...@o...eu>

    W dniu 2013-11-22 13:56, atm pisze:

> [...]
    > wylaczenia tego ficzera - wylacz, czasem to czyni cuda.
    > Zwroc tez uwage na ustawienia AA jak wyzej ktos sugerowal.

    W tych ustawieniach AA nic nie zmieniałem.
    Jak zainstalowałem na początku to gra chodziła płynnie na ultra, pozniej
    uruchomiłem i lipa, nawet animacja sie przycina na poczatku

  • 23. Data: 2013-11-22 14:22:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Paweł nabazgrał(a):

    > W tych ustawieniach AA nic nie zmieniałem.
    > Jak zainstalowałem na początku to gra chodziła płynnie na ultra, pozniej
    > uruchomiłem i lipa, nawet animacja sie przycina na poczatku

    Może mają dobre zabezpieczenia przed piractwem :)

  • 24. Data: 2013-11-22 15:07:48
    Od: Paweł <p...@o...eu>

    W dniu 2013-11-22 14:22, Chris pisze:
    > Paweł nabazgrał(a):

    > Może mają dobre zabezpieczenia przed piractwem :)

    Nie, bo grę mam akurat oryginała, więc to nie zależy od tego czy pirat
    czy oryginał.

  • 25. Data: 2013-11-22 19:21:44
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > To zmień dostawcę piratów i do nich miej pretensję że nie dają patrchy ...

    jak nie gra w multi to znaczy ze ma piraty? i pewnie zlodziej ;)
    --
    http://db.org.pl/

  • 26. Data: 2013-11-22 19:24:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Paweł" <p...@o...eu> wrote in message
    > Nie, bo grę mam akurat oryginała, więc to nie zależy od tego czy pirat czy
    > oryginał.

    b4 mi mulil tylko na starszych sterownikach, no i ew. wtedy tez kiedy
    zapomnialem
    przestawic zegary po tym:
    http://pclab.pl/tip/Jak.obni%C5%BCy%C4%87.pob%C3%B3r
    .energii.kart.graficznych.Nvidia.GeForce,52514

    zainstaluj cos co pokazuje fps i zacznij od minimalnych ustawien

    --
    http://db.org.pl/

  • 27. Data: 2013-11-22 19:31:51
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 18:21:44 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > jak nie gra w multi to znaczy ze ma piraty? i pewnie zlodziej ;)

    I pijak! Bo kazdy pijak to zlodziej! 8-D

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=y3HrdbLPImw#t=44

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 28. Data: 2013-11-22 20:30:22
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-11-22 19:31, R.e.m.e.K pisze:

    > I pijak! Bo kazdy pijak to zlodziej! 8-D

    I jeszcze śmie mieć pretensje do wydawcy, że gra nie działa poprawnie
    bez patchy :)

    MArcin

  • 29. Data: 2013-11-22 21:25:50
    Temat: Re: Mocny komp - a gry sie tn?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Chocobo napisał:

    > I jeszcze śmie mieć pretensje do wydawcy, że gra nie działa poprawnie
    > bez patchy :)

    Albo nawet z patchami ... ;)

  • 30. Data: 2013-11-22 21:35:21
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-22 19:21, m4rkiz pisze:

    > jak nie gra w multi to znaczy ze ma piraty? i pewnie zlodziej ;)

    Akurat tą grę kupuje się tylko dla multi bo singiel jest na 4-6h :)

    A co do wydajności to poprawiają ją patche i stery, wiem bo mam BF4 i po
    patchach się poprawiło choć dalej nie jest idealnie.