    From: Robert Borkowski <r...@g...com.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Modem HSDPA bluetooth problem z szybkoscia
    Date: Sun, 22 Mar 2009 20:01:19 +0100

    Piter pisze:
    > Używam Samsunga U800 jako modemu. Gdy łączę się z nim po bluetooth modem
    > instaluje się jako standardowy modem bluetooth. Gdy używam go po kablu USB
    > instaluje się jako Samsung Mobile Modem. Jestem w zasięgu HSDPA. I teraz
    > przy łączeniu przez bluetooth wyciągam max 50 KB/s a po kablu USB 100 KB/s.
    > Oczywiście testowane w obrębie tego samego nadajnika itp. itd. Na 100%
    > problem tkwi w komunikacji telefon -> komputer. Czy po Bluetooth więcej się
    > nie da wycisnąć? Czy może potrzeba jakiegoś dedykowanego sterownika?

    Myślę, że po prostu Bluetooth jest w tym przypadku na granicy swoich
    możliwości. Dla wersji 2.0 maksymalny transfer to ok. 250 KB/s. Może
    transceiver BT w komputerze masz zgodny tylko ze specyfikacją 1.0? Albo
    są duże zakłócenia i prędkość jest redukowana do ~50 KB/s. Najlepiej
    łączyć się telefonem za pomocą kabla.
    --
    Robert Borkowski