  • 1. Data: 2009-03-22 18:28:06
    Temat: Modem HSDPA bluetooth problem z szybkoscia
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Używam Samsunga U800 jako modemu. Gdy łączę się z nim po bluetooth modem
    instaluje się jako standardowy modem bluetooth. Gdy używam go po kablu USB
    instaluje się jako Samsung Mobile Modem. Jestem w zasięgu HSDPA. I teraz
    przy łączeniu przez bluetooth wyciągam max 50 KB/s a po kablu USB 100 KB/s.
    Oczywiście testowane w obrębie tego samego nadajnika itp. itd. Na 100%
    problem tkwi w komunikacji telefon -> komputer. Czy po Bluetooth więcej się
    nie da wycisnąć? Czy może potrzeba jakiegoś dedykowanego sterownika?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-22 19:01:19
    Temat: Re: Modem HSDPA bluetooth problem z szybkoscia
    Od: Robert Borkowski <r...@g...com.invalid>

    Piter pisze:
> [...]
    > problem tkwi w komunikacji telefon -> komputer. Czy po Bluetooth więcej się
    > nie da wycisnąć? Czy może potrzeba jakiegoś dedykowanego sterownika?

    Myślę, że po prostu Bluetooth jest w tym przypadku na granicy swoich
    możliwości. Dla wersji 2.0 maksymalny transfer to ok. 250 KB/s. Może
    transceiver BT w komputerze masz zgodny tylko ze specyfikacją 1.0? Albo
    są duże zakłócenia i prędkość jest redukowana do ~50 KB/s. Najlepiej
    łączyć się telefonem za pomocą kabla.
    --
    Robert Borkowski

  • 3. Data: 2009-03-22 19:24:36
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Borkowski" <r...@g...com.invalid> napisał w
    wiadomości news:gq61u7$t9c$1@news.onet.pl...

> [...]
    > duże zakłócenia i prędkość jest redukowana do ~50 KB/s. Najlepiej łączyć

    Mam w komputerze bluetootha 2.0. Bez problemu powinien wyciagac 100 KB/s.
    Wiem ze lepiej kablem ale to nie jest wygodne a do tego nie rozwiazuje
    problemu.

  • 4. Data: 2009-03-22 19:56:44
    Od: "Miecio." <M...@w...pl>

    Piter pisze:

    > Mam w komputerze bluetootha 2.0. Bez problemu powinien wyciagac 100
    > KB/s. Wiem ze lepiej kablem ale to nie jest wygodne a do tego nie
    > rozwiazuje problemu.

    W telefonie masz 1.0

  • 5. Data: 2009-03-22 20:07:21
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Miecio." <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W telefonie masz 1.0

    Wedlug samsunga w telefonie jest takze 2.0