    From: Przemeq <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Moduł zapłonowy
    Date: Thu, 01 Jul 2010 21:24:02 +0200

    W dniu 01.07.2010 07:19, Desoft pisze:

    > Masa też?

    > W oryginale działało, to dlaczego ma nie działać?
    > Jak nie ma mowy o "wzmocnieniu iskry", jak jest układ tranzystorowy?
    > Cewka jest przewidziana do pracy z przerywaczem mechanicznym?

    Tak ale ten tranzystor ma 18 lat i raz łapie a raz nie i trzeba zlutować
    nowy o wymianie na inny oryginalny nie ma szans dlatego pytam który z
    tego typu układów godnie go zastąpi
    STS-14, STU-14 z digitecha gotowy zestaw czy K2543 z Velleman oparty na
    tranzystorze TIP162 i BSX45, albo zestaw z Elektronika Praktyczna 5/98
    opary na tranzystorze VB020
    Nie wiem jaki jest oryginalny tranzystor dorwałem schemat tam jest jeden
    tranzystor i 2 oporniki i nic więcej.

    Przemeq