    From: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moja stara kawa
    Date: Sat, 14 Nov 2009 08:37:02 +0100

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    stanala mi 3 panewka...oddalem wal do fachowca...pierd...l, pierd..l, ja
    postoje,
    Mowia, ze sie nie da odreanimowac silnika w japoncu po zatarciu,

    No ladna historia - posiadalem kiedys takiego wynalazka Yamahy nazywalo sie
    to XZ 550. Takie fajne moto w ktorym jak sie potem okazalo wlasnie stawaly
    panewki.
    I ja kupilem moto wlasnie po szlifowaniu walu i dorabianiu panewek. I
    latalem niczego nie swiadomy - az przypadkiem spotkalem tego ktory zatarl
    ten motor...:):):)
    Nie zmienilo to faktu dlaszego latania, dopiero nastepny wlasciciel
    zutylizowal moto owijajc go na jakies lokalnej sosence...
    Wiec kolejna urban legends upadla...
    oczywiscie dotyczy to takich lagodnych silnikow - z jakims 150 konnym
    literkiem to chyba by nie przeszlo :)

    T.