eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMoja stara kawa › Re: Moja stara kawa
  • Data: 2009-11-16 12:06:03
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-11-16 12:56:19 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    >> Jakoś trudno mi uwierzyć w ~20 KM przyrostu na sotrych wałkach i
    >> rejettingu, ale cóż, skoro na hamowni tak wyszło. A na czym było
    >> mierzone, na kole, na sprzęgle?
    >
    > Powiem tak. W 170 KM na kole nie uwierze w zyciu. Chyba zeby ten ZZR
    > mial kompresor albo podtlenek azotu. Moge uwierzyc w 170 KM
    > przeliczeniowych na wale. Wszak japonscy producenci w taki wlasnie
    > sposob ustalaja moc swoich motocykli. Ale to takie bardziej zyczeniowe
    > wielkosci.

    No ja też mam w tym przypadku kryzys wiary, bo znajomi bawiący się w
    wyścigi dłubiąc kompresją (niższa uszczelka, racingowe tłoki),
    PowerCommanderami, rozrządem, racingowymi wydechami i takim tam szpejem
    osiągali (jak twierdzili) realnie po max 15-20 KM, ale tak naprawdę
    mniej tam idzie o wzrost mocy, a bardziej o modyfikację jej przebiegu.
    A to wszystko w sprzętach 2-5 letnich specjalnie strojonych pod wyścigi
    (a nie tylko "wgrywam nową mapę i mam +10 KM"). I jak to porównać z
    blisko 30 letnim motocyklem (choćby po remoncie), który miałby mieć
    przyrost prawie 30 KM?


    --
    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: